10 Mart 2012 Cumartesi

Şiir Klibi: "ÇİLİNGİR"




Şiir Klibi: ÇİLİNGİR  Yazan ve Seslendiren: Kıvanç Nalça




                                                                     ÇİLİNGİR



                                                       Her bir kilidin
                                                        sır anahtarı
                                                        Ben çaldığı her kapıdan
hep geri döndüm

Ben çaldığım her sihiri
toprağa gömdüm
Çilingir, gir içeri
kapı kilitli
El değmemişliği kemerli çocuk
sakın el değmeden ölme!
Bil ki eldedir
zehir ve sihir
Gerçek gizlenemez ki
asma kilitle
Bil ki adem
Bir tutam akıl;
Açıl susam açıl...

3 yorum:

  1. ilginç olmuş hem ben biraz ürktüm .. kıvanç bey sesiniz daha ön plana çıksın duymakta zorlandım müzik az çıksa... sizin sesiniz biraz daha çok olsa.. daha net anlaşılır bence.. sevgiler emeğinize yüreğinize ve sesinize sağlık.funda esmer :)

    YanıtlaSil
  2. Belgin Balkız:Şiiri dinlerken müzik korku filmi hissi uyandırdı,sözler anlamlı ve etkileyici,sesinizdeki duygu şiir ve müziğe uygun.Ben de sesinizin daha önde olması görüşündeyim.Ayrıca bizleri Kıvanç Nalça'nın şair yönüyle de tanıştırdığınız için teşekkür ederim,sanata bu derece yakın insanları TRT FM'de dinliyor olmak bizler için büyük bir şans.

    YanıtlaSil
  3. Sıradışı, etkileyici adeta büyüleyici bir ses ve yorum tebrikler klip, şiir ve ses birbirini tamamlamış adeta ...Çilingir çok hoş...(R.T.)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...