11 Mart 2012 Pazar

Şiir Klibi: MAALESEF MAVİ



Şiir Klibi: MAALESEF MAVİ  Yazan ve Seslendiren: Kıvanç Nalça


MAALESEF MAVİ

Maalesef fevkalade hayaller kadar güzeldiniz
Fazlasıyla saydam ve kirli bir pencereden bakıyordum

Bir kara kutum vardı tabii, enkazımın ortasında
Üç beş ihtimalden medet uman başlıksız bir şiir sayıklıyordum
Mevsimlerden alkoliklimi mi neydi
Elimde Karamazov Kardeşler’in üçüncü cildi
Galiba hayal meyal bir bakıştan düşüyordum
Oysa sizin bir aşk mektubu yakmışlığımız bile yoktu
Siz çocukken
Mektuplaşmak kalkmıştı tedavülden
Hesap ettim doğduğunuz yaz ben hayli gençtim
İlk sefer âşık oluşumdu
İlk defa sigara içmiştim
Oysa derin bir endişe duymayalı çok yıl olmuştu
Adımın üstünü karalaması ihtimalinden birinin
Eski şehirler, eski zehirler, eski şiirler
Bütün o eski bahar yalanları
Oysa meğer maalesef gerçekten varmış
Ve bazen hiçbir işe yaramazmış
İstanbul’un bütün laleleri
Hatta ben hepsini mavi sanıyordum. 

6 yorum:

  1. malesef maviiiiii... neden malesef.oysa bir deniz kadar güzellikler saçan en sevdiğim benim içimi açan ruhuma sevinç katan bir renk ..yanına sarıda ekledinmi olur ....anlamışsınızdır. buseferki şiirinizde nutkum durdu ve bir hayranlıkla hem sesinizi hemde güzel laleli klibinizi canı gönülden dinledim.nekadar güzel olmuş.istanbul mavi ve lale.. üçüde birbirinden güzel. bayıldım. tekrar emeğinize sesinize sağlık.başarılar dilerim.funda esmer :)

    YanıtlaSil
  2. Tekrar tekrar dinledim. Ve malesef çok güzel ve etkileyici :))) çok beğendim ...harikasınız...(Rukiye Turan)

    YanıtlaSil
  3. Şiiri sesinizden dinlemek ne güzel ...tekrar tetrar dinliyorum gözlerimi kapayarak aman tanrım ne büyük lüks ve zevk bayılıyorum...Okadar kolaylık sağlamışsınız ki hem yazmış hem okumuşsunuz..şahane!!!(R.T.)

    YanıtlaSil
  4. güzell ve anlamlı...fnç

    YanıtlaSil
  5. iyiki mavi pek severim mavi rengini en çok gökyüzü mavisini en çok deniz mavisini en çok derinlere daldığım gözlerinin mavisini iyiki mavi !!! fatima nur-i

    YanıtlaSil
  6. müzikli kısımları daha düzgün olabilir yarım kalması hoş olmamış

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...