23 Mart 2012 Cuma

Şiir: bit


bit




                                                        Varsan, varsılsın yaşadığınca
                                                        Hiçbir hakkın yoktur sattığın şeyde
                                                        Yazdığım, kendimin kirli tarihi
                                                        ekleye ekleye bulduklarımı
                                                        Yıkılmak her duvarın yazgısıdır hem.
                                                        En şeytani şeyim eşyalarımdır
                                                        Anılar şeylerin içinde saklı
                                                        Benim olmayan şeylerinizi
                                                        gösterip canımı çektirmeyin hiç
                                                        Benim olmayan şeylerin izi
                                                        beni bilmeyen anılarda mı?
                                                        Bana dermedim sen bu çöpleri!
                                                        Hem bunu ben sana
                                                        sır diye yazdım
                                                        Adı ufak
                                                        o kirli
                                                        pazara gittim
                                                         derdiğin şeylerin
                                                        hepsini sattım

1 yorum:

  1. çok ilginç bir şiir olmuş.okudukça şaşırdım yani :) F.E

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...